I Cuaders di in prin a deventaran une riviste on-line, che e publicarą contribūts sientifics e ricercjis su lis tematichis e i problemis relatīfs a la bancje dāts “Friuli in prin”. I articui, in formāt PDF, a podaran jessi stampāts e completāts di une cuviertine cu la indicazion de anade e dal numar progressīf dal cuader. La riviste, pal moment, no varą une cadence periodiche.

"E je improibide la riproduzion dal test e des imagjinis o il lōr ūs par cualsisedi finalitāt. Ducj i dirits a son risiervāts al Archivi di Stāt di Udin e al autōr." "

I Quaderni di FRIULI in prin - Quaderno 02 - anno 2009

Quaderno 02_2009:
"Popolazions e vueris"

Quaderni di FRIULI in prin - link al Quaderno 02 - anno 2009

Presentazione
Il secont numar dai "Cuaders" di in prin nus mene intun moment une vore dramatic de storie taliane, cuant che, fra il 1944 e il 1945, a cressin di intensitāt i bombardaments aeris su lis citāts talianis, puartant distruzion e muart ta la popolazion civīl. Chest al č l'argoment tratāt dal Archivi di Stāt di Udin te iniziative: “Lis citāts bombardadis: un percors storic-didatic su fonts di archivi, diaris e testemoneancis”, inmaneade in ocasion de XI Setemane de culture, dai 18 ai 26 di Avrīl dal 2009. Tes prossimis pagjinis si presente chest percors, lant daūr dal fīl de documentazion di chź epoche e cun contribūts di diviers studiōs.